Friday, April 15, 2011

حالا ما صبر می‌‌کنم سرای نو ساخته شوه


ورودی‌اش ته یک راهروی دراز است. یک اتاق بزرگ است، نه می‌‌شود گفت یک خانه کوچک است. یک آشپزخانه کوچک دارد. یک فضای کوچک که تختم را بگذارم. گرم است. تمیز است. دیوارهایش سفید است. درش را می‌‌بندم. می‌‌گویم راحت شدم. کلیدش توی جیبم صدا می‌‌کند. نگاهش می‌‌کنم. می‌‌آیم بیرون. راحت شدم. دوباره بر می‌گردم. می‌‌روم تو. امروز را اینجا می‌‌مانم. نگاه می‌‌کنم. دو تا پنجره به خیابان دارد.

پی‌ نوشت: 
حالا او یار منه سرای نو می‌‌سازه
حالا از عشق سرا به ما نمیپردازه
حالا ما صبر می‌‌کنم سرای نو ساخته شوه
حالا درد دل‌ ما درو سرا گفته شوه 

4 comments:

  1. :) مبارک باشه!

    ReplyDelete
  2. دو نقطه پرانتز بسته ... دو نقطه ستاره ... دو نقطه دل ِ تنگ

    ReplyDelete
  3. کتا جان .... واقعا پرانتز را باید از کدوم طرف بست؟ از کدوم طرف باز کرد؟.......... دلم تنگه... ...میدونی؟ هی گیج مونده بودم که حالا این بازه یا بسته اس؟

    ReplyDelete
  4. از هر طرفی‌ که آدم چشماشو میذاره. دو نقطه ستاره ستاره ستاره...

    ReplyDelete